Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN
Om deel te nemen aan onze beurs moet je officieel gevestigd zijn als ondernemer en dus een ondernemingsnummer hebben.
PRIJZEN DEELNAME: Huur stand 1.5 x2m =3.08m²:90€ (108.9 incl BTW)
1 tafel 78 x 180cm en 2 stoelen inbegrepen
Huur stand 1.5mx 3m=4.5m²: 120€ (145.2 incl BTW)
1 tafel 78 x 180cm en 2 stoelen inbegrepen
Huur stand 1.5 x 4m=6.6m²:140€ (169.4 incl BTW)
1 tafel 78 x 180cm en 2 stoelen inbegrepen
Huur stand 2.5m x 3m=7.5m²:150€ (181.5 incl BTW)
1 tafel 78 x 180cm en 2 stoelen inbegrepen
Huur stand 2.5m x 4m=10m²:170€(205.7 incl BTW)
1 tafel 78 x 180cm en 2 stoelen inbegrepen
Standen staan naast elkaar en hebben dus 1 vrije zijde van de lengte van de stand
stand op een hoek dus extra vrije zijde : 30€ (36.3 incl.btw)
Elektriciteit op je stand 30€ (36.3 incl BTW) extra tafel: 10€ (12.1 incl BTW)

AFSPRAKEN:

  1. Je stand :
    Er is plaats voorzien om te laden en lossen.
    Vanaf 8u kan de opbouw beginnen. De deuren gaan open voor het publiek om 11 u.
    Dan moet alles klaar staan. Iedereen krijgt een plaats toe gewezen. Je kan geen plaats opeisen. Je stand hoort altijd bemand te zijn.
    Je bent tijdens het evenement zelf verantwoordelijk voor je stand
    De beurs duurt tot 18u, daarna mag je pas beginnen met je stand af te breken.
    Er wordt geen vuil achtergelaten, je neemt je afval mee naar huis. Tafels en stoelen worden proper en onbeschadigd terug afgeleverd na de beurs
  1. Verantwoordelijkheid :
    Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen stand. Je dient zelf de nodige verzekeringen voor je stand te voorzien: burgerlijke aansprakelijkheid, diefstal, ....Wij voorzien niet in een verzekering diefstal, en kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor diefstal tijdens de opbouw , afbouw of tijdens de beurs. (Als de waarborg diefstal onderschreven is in je eigen polis, zal deze soms ook van toepassing zijn voor goederen op verplaatsing. Kijk hiervoor je eigen brandverzekering na). Stiel En Stijl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen en/of directe of indirecte schade van welke aard dan ook die ontstaat door deelname aan de beurs.
    Alle standhouders worden verondersteld officieel gevestigd te zijn als ondernemer en zich te houden aan alle wetgevingen en reglementeringen inzake belastingen en inzake sociale en handelswetgeving.

  2. Promotie en sociale media:
    Om de nodige reclame te maken voor het event vragen we aan alle deelnemers om ons enkele foto's (vrij van rechten en in hoge resolutie voor folders en affiche) door te sturen. Liefst zo snel mogelijk, zo kunnen wij ze ook snel op de website en andere digitale kanalen plaatsen. Graag één actie foto( omdat we de nadruk willen leggen op het ambachtelijke) en 3 foto's van je producten. Deze zullen gedeeld worden op facebook, Instagram en op de website staan.
    Elke standhouder krijgt affiches en flyers en wordt verondersteld deze in zijn omgeving en bij plaatselijke handelaars uit te delen.
    Elke standhouder zal op zijn eigen sociale media reclame maken voor Stiel & Stijl, door posts te delen en mensen uit te nodigen voor het evenement

4.Kandidatuur:
Als je akkoord gaat met de algemene voorwaarden kan je je kandidaat stellen om deel te nemen aan onze beurs.
Dit doe je door enkele foto’s van je werk of je website door te sturen naar stielenstijl@gmail.com
We streven ernaar om mooie en gevarieerde standen aan te bieden op onze beurs, daarom moeten we een selectie maken.
Als we vinden dat je in ons concept pas sturen we je een inschrijvingsformulier.
Dit stuur je zo snel mogelijk ingevuld terug, ten laatste voor 30 juli.
Als je je inschrijvingsformulier hebt doorgestuurd wordt er een factuur opgemaakt voor je deelname, dit moet betaald zijn voor 1 september.

Je inschrijvingsgeld dekt
-de standplaats, een tafel en 2 stoelen.
-vermelding op de website tot 2 maanden voor de volgende editie
-vermelding op flyers
-vermelding op facebook en Instagram. Wij zorgen voor de nodige reclame op sociale media. Wij hopen dan ook dat u enthousiast onze posts zal delen, zodat we een zo groot mogelijk publiek kunnen warm maken voor het event.
-Wij brengen relevante dag- en weekbladen op de hoogte van het event.
-koffie en thee

Elektriciteit op je stand moet je aanvragen op je inschrijvingsformulier ,je brengt zelf voldoende verlengkabels en contactdozen mee. Als je je betaalterminal moet opladen moet je dus elektriciteit vragen voor op je stand
-Er is GEEN wifi in het gebouw -Er is een centrale betaalterminal aanwezig. Je betaalt hiervoor 0.20 cent per transactie

5.Annuleren van deelname:
Je deelname annuleren kan enkel via mail tot 10 september. De annulatie is geldig als u van ons een bevestiging hebt gekregen.
Annuleren na 10 september kost je 50% van het gefactureerde bedrag voor de huur van je gereserveerde stand.
Bij annuleren na 15 oktober recupereer je niets van het betaalde bedrag